22-24 Mayıs 2024’te Ankara’da “Türkçe ve Dil Eğitiminde İyi Uygulamalar Konferansı
Poster Sunumu Kabul Edilenler
1. AHMET
USLU Kalıp Sözlerin Modellenen Bağlamlarla Öğretimi Projesi: Hıdır
2.
AYŞE KELEŞ SARI Genç Kalemlerin Hazırladığı Türkçenin
Zenginlikleriyle Dolu Kültür
ve Edebiyat E-Dergisi
3.
AYŞE TÜRKOĞLU Türkçe Öğretiminde Sınıf İçi Oyunların
Okuduğunu Anlama Bece-risine Katkısı
4.
BURAK ASMA Yapay Zekâ Uygulamalarıyla Türkçe Alımlama
Becerilerinin Geliş-tirilmesi
5.
DAMLA KOLDAŞ English without boundaries
6.
DİLEK TOKHAY Üst Düzey Düşünmeye Dayalı Okuma
Başarısının Ölçülmesi ve De-ğerlendirilmesi
7.
EBRU ALTUNDİŞ İçerik Aracılığıyla Dil, Dil
Aracılığıyla İçerik Öğrenimi: CLIL
8.
ELİF FERGANE Yenilikçi Yaklaşımlarla İngilizce
Öğrenimi: Film Senaryolarıyla Grup
Çalışması: MoviEnglish
9.
ELİF YILMAZ Torbadan Hikâyeler
10.
EMRAH SAYĞI Satırdan Sadıra, Dilden Gönüle Anadolu ve
Türk Masalları
11.
ESENGÜL GÜNDOĞDU Destanları E-Kitap Yapıyor, Eleştirel
Okuyorum
12.
FERHAT KILIÇ Üstün/Özel Yetenekli Öğrencilere Metin
Türleri Öğretiminde Ters
Yüz Sınıflar
13.
FERMAN ARSLAN Bir Kalem ve Bir Düş
14.
GİZEM SAYGILI Türkiye’de Yabancı Uyruklu Öğrencilerin
Formal Ortamlarda Eğitim
Öğretim Süreci
15.
GÜLPER AKPINAR Dijital Okuryazarlık Etkinliklerinin
Türkçe Okuma Becerisine Etkisi/
Küçükhan İlkokulu
16.
GÜNSU TAŞKÖPRÜ İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe
Öğretiminde Konuşma Puanlama
Anahtarı Kullanımı
17.
HATİCE ATİK Üretken Yapay Zekânın Yaratıcı Yazma
Becerilerini Etkisi
18.
İBRAHİM ALPTEKİN Türkçenin Ana Dili Olarak Öğretiminde
Okuma Tiyatrosunun Oku-ma Becerilerine Etkisi
19.
KADİRİYE SELVİ Dil Becerilerilerinin Geliştirilmesi
İçin Kullanılan Bir Yöntem: Dijital
Oyunlar
20.
MEHMET AKİF İNESİ Türkçe Öğretiminde Kullanılan
Oyunlaştırılmış Uygulamaların Etki-sinin Öğrenci Görüşlerine Göre Belirlenmesi
21.
MİNE UZUN Suriyeli Öğrencilerin Türkçe Dersi Öğretim
Programındaki Kazanım-ları Edinme Durumu
22.
MUHAMMED ALİ KEL İletişim Temelli Mesleki Yabancı Dil
Uygulaması: Pratik Yaklaşım
23.
NAZLI SALUK Türkçenin Ana Dil Olarak Eğitiminde
Kuklalarla Değer Aktarımı
24.
ÖMER SUKENARI Basitleştirilmiş Okuma Yazma Öğretimi
ile Okuma ve Yazmayı Ko-laylaştırma
25.
ÖZLEM ÇUKURLU AYDIN Dijital Oryantiring Oyunu ile
Simple Past Tense Öğreniyoruz
26.
ÖZGÜ ÖZTÜRK Aktif Öğrenme Tekniklerinin Duygu Duruma
Etkisi: YDL Örneği
27.
SADİFE DEMİRAL Teknopedagojik Eğitim Kapsamında
İngilizce Öğrenimine Yönelik
Tasarlanan Metaverse Ortamının Değerlendirilmesi
28.
SALİHA ANIL Ben Bir Masal Kahramanıyım
29.
SELDA KUL BAŞTÜRK E-portfolyoların İngilizce Dersinde
Kullanımı
30.
TUBA GÜLTAÇ Aktif Öğrenme Tekniklerinin Öğrencilerin
Türkçe İletişim Becerileri-ne ve Tutumlarına Etkisi
31. ZEHRA GÜDER Dil Öğretiminde Kelime Dağarcığını Geliştirmek İçin Dijital Öğren-me Metotları
32. ZEYNEP SARHAN Görsel Dil Eğitiminde Keşfedici Yaklaşımlar: Edebiyatın ve Sinema-nın Olanakları
Kabul Edilen Sözlü Sunumlar
1. AHMET SEVER Yabancılara
Türkçe Öğretiminde Beden Dilinin Geliştirilmesinde
Geleneksel Türk Tiyatrosu Etkinlikleri
2.
AJDA MUTLU “Freeze Frame” Oyunu ile Resimler İngilizce
Dile Geldi
3.
ANZİLHA ALTUN Kitapların Sayfalarına Yolculuk
4.
ARZU ATASOY ChatGPT’yi Eğitmek: Öğrenci Metinlerinin
Değerlendirilmesinde
Bir Yol Haritası
5.
AYBEGÜM AKSAK Yabancı/İkinci Dil Olarak Türkçe Öğretiminde
Yazma Puanlama
Anahtarı Kullanımı
6.
AYDAN AKIN Kazanan Cümleler: İş Birlikli Aktif Öğrenme
ve Reported Speech
Serüveni
7.
AYSUN AKÇAY
GÜNGÖR İlkokul Öğrencilerinin Dil ve
Konuşma Bozukluğunun Giderilme-sinde Tekerlemelerin Etkisi
8.
AYŞE GİRGİN
ÇATAN İngilizce Öğrenen Öğrencilerin
Akademik Benlik Kavramı ve Çoklu
Zekâ Profilleri
9.
AYŞEGÜL GÜLER
YILDIZ Yabancı Dil Olarak Türkçe
Öğretiminde Yapay Zekâya İlişkin Öğre-nici Görüşleri
10.
AYŞEN AY IŞIK BİLSEM 6. Sınıf Öğrencilerinin Kelime
Servetine Yönelik Bir Araştırma
11.
BAHAR ULUSDOYURAN İçerik Temelli Dil Öğretiminin Erken Çocukluk
Döneminde İngiliz-ce Eğitimine Katkıları
12.
BENGÜ ERDİL Türkçede Stratejik Esnekliğin Geliştirilmesi
İçin Alternatif Bir Yol
13.
BİLAL BUDAK Atölye Bazlı Dil Eğitimi
14.
BURAK YILDIZ “English With Me” eTwinning Projesi
15.
CANAN ŞENTÜRK
BARIŞIK Özel Yetenekli Çocukların Bakış
Açısıyla Türkçe Öğretiminde We-bquest Kullanımı
16.
CEYDA TÜRKKAŞ Dil Laboratuvarı Tasarım Modeli Önerisi
17.
CİHAD GENÇ Yabancı Dil Eğitiminde Akran Eğitiminin Dil
Gelişimi Üzerindeki Etkisi
18.
ÇAĞLA ORKAN Podcastler ile İngilizce Günlük Konuşma
Kelime ve Kelime Öbekle-rinin Öğrenimi
19.
ÇİZEM BAŞ ONAT Yurt Dışında Yaşayan Kıbrıslı Türklere
Yönelik Dijital Materyal Geliş-tirme Çalışması
20.
DAVUT ATIŞ İngilizce Öğretiminde D-AOBM Temelli Ölçme
Değerlendirme
Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
21.
DEMET BÜYÜK
ASLANBEY İlkokullarda Görev Yapan
İngilizce Öğretmenlerinin Etkileşimli Tah-ta Kullanımının Önemi
22.
DEMET KASAP Yaratıcı Okuma Çalışmalarının 1. Sınıf
Öğrencilerinde Okuduğunu
Anlamaya Etkisi
23.
DENİZ TÜRKMEN Lise Öğrencilerinin Etkileşimli Havacılık
İngilizce Lise Öğrencileri-nin Etkileşimli Havacılık İngilizcesi Atölyelerine
Yönelik Görüşleri
24.
DERYA SÖNMEZ Şifrelemeli Yön Bulma (Kripto Oryantiring)
ile Türkçesi Varken
25.
DİLEK ALTUNSÖZ Türkçe Derslerinde Yapay Zekâ Uygulamalarının
Kavram Gelişimi-ne Etkisi
26.
DİLEK ŞAHİN Mindfulness in Elt
27.
EBRU APAYDIN C-Aect Etwining Projesi (Sınıfta Artırılmış
Gerçeklik ve Web 2.0 Araç-ları)
28.
EBRU BİLEN Ders Kitaplarında Derlem Tabanlı Analizle
Disiplinlerarası Çalışma-nın İncelenmesi
29.
EBRU DUNDAR İki Dilli Öğrencilerin Yaratıcı Dinleme
Tekniğine İlişkin Görüşleri
30.
EDA AKDENİZ Öğrencilerin Yazım Hatalarına Sağlanan Geri
Bildirimlere Yönelik
Duyusal Algılarının İncelenmesi
31.
ELİF ERTAŞ İngilizce Öğretiminde Etwinning Projeleri:
Geleceğin Bilinçli Su
Okuryazarları Örneği
32.
ELVAN YILDIZ Özel Yetenekli Öğrencilerin Okuryazarlık
Deneyimi: “Edebî Tayfa”
33.
EMRE UĞUR Yapay Zekânın Yazma Becerilerinde Kullanımına
İlişkin Öğrenci Gö-rüşleri
34.
ENİSE ULU
ÇOĞALAN Senaryo Tabanlı Öğrenme ve
Kodlama ile Birleşen Yabancı Dil Eğitimi
35.
EROL UZUN Sözcüğüm Yeşilçam’dan
36.
ESMA GÜN Karekodlu Kelime Kartları
37.
ESRA ŞAHMAN Dinlediğim Masalı Hayal Ederim, İzlediğim
Masalı Kopya Ederim
38.
FATİH MEHMET CİĞERCİ Tümleşik Dil Becerileri Yaklaşımına Dayalı
Öğrenme Öğretme
Süreci Tasarımı
39.
FATMA KUL eTwinning Projelerinin İngilizce Dersinde 4
Becerinin Gelişmesine
Katkısı(V@lues4all!)
40.
FATMA GAMZE DERİNKÖK ChatGPT ile İngilizce Öğrenimi: Ortaokul
Öğrencileri Üzerindeki
Etkilerinin Keşfi
41.
FUNDA ALTINTAŞ İlkokul İngilizce Dil Becerilerinin
Geliştirilmesinde Yapay Zekâyla
Podcast Oluşturma
42.
FUNDA KURT Geleneksel Çocuk Oyunları Uyarlamaları ile
İngilizce Kelime Öğretimi
43.
FUNDA KURTKAYA İstasyon Tekniğinin Türkçe Öğretiminde
Okuduğunu Anlamaya Etkisi
44.
FÜRKAN GÜLEÇ A1 Seviyesi Türkçe Öğretiminde Metinden
Görsel Oluşturma Araç-larının Kullanımı
45.
GAMZE ATALAY
YİĞİT Ters Yüz Öğrenmenin İlkokul 4.
Sınıf Öğrencilerinin Yazma Beceri-sine Etkisi
46.
GAMZE TÜREDİ İngilizce Öğreniminde Web 2.0 Araçları
Kullanmanın Öğrencilerin
Kazanım Düzeylerine Etkisi
47.
GAMZE YILMAZ Yatılı Bölge Ortaokullarında Okuma Kültürü
Eğitimi: Olgubilimsel
Araştırma
48.
GÜLER ÖZYÜREK Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Çocuklara
Kelime Öğretimi
49.
GÜLER SHAIKH Articulate Storyline Uygulaması ile Dil
Öğretimi ve Öğreniminin
Kişiselleştirilmesi
50.
GÜLTEN AKGÜL Şifalı Ellerin Mesleki Yabancı Dil Öyküsü
51.
HASAN KAHRAMAN Biçimlendirici Değerlendirmenin Dil Eğitimindeki
Pozitif Etkisi
52.
HALİDE YAVUZ eTwinning Projesi: Aktif Öğrenme
Stratejilerinin Etkili Kullanımı
53.
HATİCE ÇELİK Dil Becerilerini Kazandıran-Geliştiren Zekâ
Oyunları Eğitici Eğitimi
54.
HATİCE DANİŞMAN Blok Tabanlı Yapay Zekâ Uygulamasının Lise
Öğrencilerinin Yazma
Kaygısına Etkisi
55.
HATİCE İĞSEN Okuduğunu Kavrama Sanatı: Hikâye Haritalama
Yöntemiyle Dil
Becerilerini Geliştirme
56.
HÜLYA KATANALP
BİROĞUL Sözcüksel Yaklaşımın Türkçenin
Yabancı Dil Olarak Öğretiminde
Kullanımı: Örnek Eğitim Durumları
57.
HÜLYA KAYALI Deyim ve Atasözlerinin Öğretiminde Dijital
Oyunların Etkisinin
Araştırılması
58.
HÜMEYRA YENER Your English Sources
59.
HÜMEYRA YÜCE İngilizce Deyimleri Karikatürlerle Öğrenmenin
Ortaokul Öğrenci-lerine Etkisi
60.
IŞIK ŞANLI İlkokullarda Dinleme Becerisinin
Geliştirilmesi
61.
İHSAN ASLAN Dil Becerilerinin Öğretimine İlişkin
Öğrencilerin Yaşadıkları Sorun-lar ve Çözüm Önerileri
62.
İPEK ÇAKMAK
YILMAZ Dil Eğitiminde Yeşil Ekran
Teknolojisinin Kullanımı
63.
İSMAİL ALANTEPE Dil Öğretiminde Dijital Uygulamalar: Wakelet
Örneği
64.
KEVSER YILMAZ İkinci Dil Olarak Türkçe İçin Yazma Rubriği
Geliştirme
65.
KEZİBAN KAYGISIZ Seslendirme ve Yapay Zekâyla Öğrencilerin
Umut ve Mutluluk
Düzeyleri Değişimi
66.
LATİFE ÇERİ İngilizce Öğretmenlerinin Yapay Zekâ
Teknoloji Kullanımına Yöne-lik Görüşleri
67.
MELEK KILIÇ ChatGPT Uygulamasının Öğrencilerin Yazma
Becerilerine ve Kay-gılarına Etkisi
68.
MERAL ŞEVİK Dil Öğrenimine Sihirli Bir Dokunuş: Yapay
Zekâ
69.
MERVENUR ANLATAN Bibliyoterapi Yönteminin Okuma Motivasyonu
Üzerindeki Etkileri-nin İncelenmesi
70.
MİNE TEZEL Ana Dili Öğretiminin Etkinlik Alanları: Yazma
71.
MİNE TÜRKER İngilizce ve Türkçede Ortak Deyimsel
İfadelerin Öğrenilmesinde
Eğitsel Oyunların Etkisi
72.
MUSTAFA KAYA İnşat Tekniğinin Ortaokul Öğrencilerinin
Konuşma Tutumu ve Öz
Yeterliğine Etkisi
73.
NEBAHAT TOKER Türkçe Eğitiminde Yapay Zekâ Uygulamalarının
Kullanımı
74.
NİLGÜN AZEKEN Aktif Öğrenme Yöntemlerinin Ortaokul
Öğrencilerinde Yazma
Becerisine Yönelik Tutuma Etkisi
75.
NURCAN ADA ÇETİNKAYA İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Eş
Dizimlilik Kullanımı Üzeri-ne İnceleme
76.
NURŞEN ÇAĞLAK Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde
Bütünleşik Beceri Öğretimi
77.
NURŞEN KAYA İngilizce Dersinde İnteraktif Defter
Kullanımı Hakkında 6. Sınıf Öğ-rencilerinin Görüşleri
78.
RAMAZAN ERYILMAZ Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Yazma
Derslerinde E-portfolyo
Yöntemi
79.
SAFİYE HIZLI
ÖNAL Öğretmenlerin ve Öğrencilerin
Gözünden Anadolu Mektebi Yazar
Okumaları Programı
80.
SELDA GÖK Mesleki Yabancı Dilin Geliştirilmesine
Yönelik Bir Uygulama: “Wor-dscreen”
81.
SENEM SEDA ŞAHENK Bilgisayar ve İnternet Destekli Yabancı Dil
Eğitimi: Duyguların Öğ-retimi
82.
SEYİDE YAMAN EBA Okuyorum Yazıyorum İçeriğinin İlk Okuma
Yazma Öğretimin-de Etkisi
83.
SİNEM KADIOĞLU “Türkçe Diyarına Yolculuk” Oyunuyla Dört
Temel Beceriyi Geliştirme
84.
ŞEBNEM GÜRLER Yapay Zekâ Destekli Hikâye Yazma Araçlarının
Öğrencilerin Yazma
Becerisine Etkisi
85.
ŞEYDA BAŞ DOĞAN Yabancı Dil Sınıfı Öğrencilerinin ChatGPT
Deneyimleri: Örnek Bir
Uygulama
86.
ŞEYMA GÜNEŞ Dil Öğreniminde İnovasyon: Teknoloji Destekli
Aktif Öğrenme Stra-tejileri
87.
TİLDA SAYDI Mesleki Yabancı Dil Öğretim-Öğreniminde
Bilişsel, Üst-Bilişsel,
Toplumsal-Duygusal Öğrenme Stratejileri
88.
TUBA BAYKARA İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim
Toplulukları Bağlamında
İş Tatminlerinin Değerlendirilmesi
89.
TUBA KAKI Ağaçlarımızla Tanışalım
90.
ÜNZİLE AYDINKAL
SEKBAN 4C4P Metodunun İngilizce Dersinde
Öğrencilerin Bütüncül Geli-şimlerine Etkisinin İncelenmesi
91.
VOLKAN ODABAŞ Doğa’dan Yamalıyoruz: Tematik Sento (Yama)
Şiirler Sergisi
92.
YASEMİN KUŞDEMİR İlkokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerinin
Geliştirilmesinde Diyalo-jik Okuma Stratejisinin Uygulanması
93.
YAŞAR DEMİR Yapay Zekâ Uygulamalarının Türkçe Yazma
Becesine Etkisi
94.
YEŞİM OĞUL Bir Eğitim Materyali: Diksiyon Kartları
95.
YUNUS EMRE TUFAN Uzaktan Öğretim Modelleri ile Yabancılara
Türkçe Öğretimi
96.
ZEHRA MÜNÜSOĞLU Türkçe ve Türk Kültürü Dersleri İçin Bir
Öneri: Biçimlendirici Değer-lendirme
97. ZERRİN AKŞAK ERTAŞ
İlkokul Öğrencilerinin Kelime Bilgisi Düzeyleri ile Okuma Akıcılıkla-rı
Arasındaki İlişki
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı bekliyoruz.